søndag 11. november 2012

JUL2012 del 2: Mintgrå jul

 

Sent fredag kveld viste jeg dere noen blå planer for jula her hjemme. Se HER. Da fortalte jeg at jeg også hadde noen mintgrå planer, og her er "moodboardet" for sofakroken vår. Mint, grått, hvitt, strikk, glans, etnisk, og ei burugle jeg kjøpte allerede i mars(?) fordi den kunne bli fin til jul.... haha, og nå har Kremmerhuset fått den inn gjen!

 

Mange mener nok at det ikke blir jul uten masse rødt, og jeg er enig i at den tradisjonelle jula er rød... Men, så er jeg jo ikke særlig julete, og heller ikke særlig glad i rødt. Derfor spiller jeg mer på "vinter" enn på "jul", også lar jeg blant annet adventslysene, julebaksten, mandarinene, gavene og julefilmene sette prikken på j-en (j-u-l ! ). 
I tillegg håper jeg at lille Maria kommer til å gi tanten og onkelen noen dorull-nisser etterhvert. Det er jul det! Sjarmen, varmen... (Det blir kankje ikke mange nissene i år siden prinsessa er bare ett år, men med årene kanskje?)

 
Perlebånd fra Ikea, tall fra Indiska, putetrekk fra Keiserne og Kremmerhuset, lys og ugle fra Kremmerhuset.

 

Har du lagt planer for jula, og hvilke farger går du for? Moro å lese!

Håper alle har hatt ei fiiiin helg,

♥ hilsen Silje.

2 kommentarer:

  1. Stilig! Nydelige farger :))

    Ha en fin ny uke -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Fine ting, flotte farger:)
    Blir ikke rød jul her heller, tror det blir sølv, hvitt, brunt og grønt, mye natur:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord : )) Det setter jeg stor pris på!

Om du ikke har egen blogg, velg "anonym" og skriv eventuelt navnet ditt i slutten av kommentaren ; )