mandag 3. desember 2012

Julestemning i London



Forrige mandag lovte jeg å vise dere bilder fra London, og her er et lite dryss med julestemningen vi opplevde på en snarvisitt for noen uker siden. Selv om jeg ikke er veldig rød og julete av meg på hjemmefronten, eeelsker jeg den overdådige, glitrende julepynten som lyser opp blant annet Oxford Street i London. Selv om snøen var, og som regel er, fraværende, blir hjertet julevarmt. Magisk!
Utstillingsvinduene er en fantastisk opplevelse i seg selv, og i de mange flotte butikkene er det lett å la kortet gå varmt. Vi var blant annet innom den eventyriske Disney-butikken (nesten så man blir små barn igjen når man tramper over dørstokken!) og handlet julegaver til de små i familien, og etterpå varmet vi oss på rykende, deilig kaffe og nydelige kaker hos Starbucks. I tillegg ble så klart Topshop og BodyShop avlagt både ett og to besøk. Viktige must!

Denne gangen var vi også innom blant annet "China Town", men der var det ikke særlig julete. Sparer det til en annen gang ;-)

London-innlegg fra sommeren 2011 finner du HER.

♥ hilsen Silje.

2 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Så koselig med førjulstur til london!
    Elsker den byen:)

    ...herrrlige bilder:)

    Håper du har en flott adventstid!
    Klem til deg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord : )) Det setter jeg stor pris på!

Om du ikke har egen blogg, velg "anonym" og skriv eventuelt navnet ditt i slutten av kommentaren ; )