mandag 18. februar 2013

Where there's a will there's a way




Digger de rette linjene på bordet og stolene, og er svært fornøyd med at jeg for to år siden "våget" meg til hvitt bord og svarte stoler. En fin, stiv kontrast til det lune og etniske. Bordplate av melamin er dessuten innmari praktisk. Fra Ikea, HER og HER (men bordet vi har er lengre).

Skiltet er akkurat passe røft, og med så mange kule gloser, måtte det bli med hjem. Fra Kremmerhuset.


A watched pot never boils.
Into every life a little rain must fall.
Never trust a man a dog doesn't like.
Don't throw the baby out with the bath water.


God start på uka!

 ♥ hilsen Silje

1 kommentar:

  1. Vet du nå ble jeg inspirert til å få til noe av det samme med mitt kjøkken.. Mørke stoler med lyst bord. Det var rå kult! :D Driver å pusser opp møbler på kjøkkenet nå, og skal i den forbindelse skifte ut kjøkkenstoler og bord. :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen noen ord : )) Det setter jeg stor pris på!

Om du ikke har egen blogg, velg "anonym" og skriv eventuelt navnet ditt i slutten av kommentaren ; )